Buda best or worst

Buda best or worst

"Hajléktalanok" Budapesten Punkok az Örs vezér terén vol 1

2014. augusztus 21. - Vivien Grossmüller

 

 

UPDATE: A bűncselekményeket hallomásból írom, igazságtartamukért felelősséget nem vállalok, a történteket legjobb tudomásom szerint írom interjúk alapján!

A punkok állandó jelenségek voltak az Örsön, főleg az IKEA parkosított részén. Ők senkit nem zavartak, durva arcok, acélbetétes bakancs, részegen fetrengés. Az idilli képet ugyan rontották a lakóteleppel övezett áruháznál, de különösebb probléma nem volt velük.

 

2009- ben viszont kialakult egy másik "brigád" akik a hév kijáratánál elhelyezett Gomba (BKV- aka BKK épülete) lábánál vertek tanyát. Kéregetés, részegség. Videkiek és pestiek egyaránt, ők nem nevezhetők a hivatalos szakirodalomban vett punkoknak, külsőre viszont nincs eltérés.Hozzájuk csapódtak idősebb hajléktalanok is.

Prezentálnám a csapat tagjait mire belevágnék, íme:

Előljáróban megjegyezném, hogy ők a kisebbik rossz, akikről később írni fogok jóval kulturáltabban néznek ki viszont ez tetteikben visszaüt.

 



 

 

 

 536616_297735390311613_778364553_n (1).jpg

 

 

 

4d21efb490fca01ad3e0a6cba3aac63578551627.jpg

c2fcfad0bc277c755c3995bb1c4590cb119958_2.jpg

fb28c0c3a70bc69d358f6fc82e245ef55496_1.jpg

35a6a7ac1ae16e78e9a2bf4fc8b49464168701_2.jpg

88c10461d23f951d6568a880d810289e157287_2.jpg

536616_297735390311613_778364553_n_4.jpg

33e68326791d2fe605da446aeb2f11be5483_2.jpg

fb28c0c3a70bc69d358f6fc82e245ef55496_2.jpg

5f194460918ceaa83c107f8a84d07087271938_2.jpg

1004487_490674317692206_1631557548_n_2.jpg

7d9a5dbd8aa39cd3c3ceacf3d5b79907255101_2.jpg

 

 

 

 

Úgy gondolom szükségtelen a képekhez leírást gyártanom, ilyenkor bukik meg a Ne ítélj külsőre mondás. Igenis ítéljen mindenki külsőre bizonyos helyzetekben. Az ilyen legalja undorító embereknek börtönben a helyük.

 

Az előző posztomban írtam, hogy tizenöt évesen ismertem meg őket. Sose mondtam és most se mondom, hogy a velem történtekért a társaság a felelős. Ez nem így van. Mindenkinek van öntudata, bárki bármikor változtathat mert meg van a lehetőség, de könnyebb így élni legtöbbjük szerint. Egy barátnőm által kerültem közéjük. Annyiféle társaságban megfordultam már, hogy kíváncsi voltam az ő életük milyen lehet. Kalandvágy és kíváncsiság. Nem volt jó az ítélőképességem. Rendületlenül hittem abban, hogy ők igenis jó emberek legbelül és csak a társadalomnak mutatják ezt a látszatot. Viccesnek tartottam a beszólásaikat. Csak annyit láttam, hogy bandatársaikkal segítőkészek. Megtetszett ez a közeg, ahol nem az önzést láttam, hanem a nélkülözésből fakadó összetartást. Borzalmas emberismerő voltam. Mint minden tini én is azt hittem nekem van igazam, nem hallgattam senkire. A régi barátaim, a családom és az osztálytársaim is próbálták rá felhívni a figyelmemet, hogy ez rossz. Nem érdekelt. Általában amit akarok elérem, nem hagyom magam befolyásolni, így igenis mindennap kijártam hozzájuk, néha étellel, cigarettával. 

 

Voltak hozzám hasonlók, akiknek sem életfelfogásban sem öltözködésben nem volt közük hozzájuk és kilógtak a sorból. Átlagos napjaikban az alkohol után szereplő elsőszámú feladat az ételszerzés volt. Általában a SUGÁR bevásárlóközpont melletti Gyros és lángos büféből kérték el az előző napi árulhatatlan ételt. Ebben még nincs semmi rossz, viszont minden egyes nap bementek az IKEA áruház étterem részére "maradékozni". Nem, nem éhségből tették, pusztán poénból. Éppen étkező emberek elől vették el az ételt, tányérral együtt vagy belemarkolva. A szenvedő alanyok ("") nem szóltak semmit, igazából bármit megtehettek következmény nélkül, maximum kivezette őket a biztonsági őr. Nem egyszer történt olyan hogy loptak az IKEÁBÓL; hol tálca sörrel rohangáltak ki, de olykor csak plüssállatokat vettek magukhoz viccből. Érthetetlen módon nem fogtam fel, hogy ez így nem életforma. A napjaik semmittevéssel teltek alkohol, pénz és étel, ha ezek megvannak minden rendben az, hogy milyen formában sikerül ezeket megszerezni nem számított. A kéregetésből volt bőven bevételük, fejenként nagyjából napi 4-5 ezer forint. Elég jó órabér ha úgy számoljuk, hogy mindössze 5-6 órát kéregettek. Az emberek általában félelemből adtak nekik pénzt, nem hagyták magukat lerázni.

Különböző kéregetési trükkjeik egyébként elég leleményesek és szórakoztatóak, amíg nem öntenek fel a garatra és nem válik agresszívabbá a dolog. 

Szemtanúja voltam nem egyszer, hogy egyikük tanítja az újabb tagokat kéregetni, idézném " az egyik lábat mindig húzni kell magatok után, görnyedjetek be, ez fontos, így megsajnálnak. A markotokat tartsátok ki és remegtessétek majd elcsukló hangon mormoljátok: apróóóót" Egyébként vicces, ha arra gondolunk hogy ez egy 20-25 éves punk fiú produkciója.

 

 

 

 

 

 

 Előző bejegyzés

 

Főoldal    

   Következő bejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://budabestorworst.blog.hu/api/trackback/id/tr396622353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szab89 2014.08.21. 18:57:13

"Kedves,, cikk író!
Az lenne a kérdésem, hogy mikor, hol lehet őket megtalalni?
Főleg h a kaja beszerző útjukat mikor végzik?
Szívesen meglatogatnam őket, egy csokor virág,, átadása,, céljából.
Kulturált és kérdésemre felelő válaszod, előre is köszönöm!

Vivien Grossmüller 2014.08.21. 20:10:15

@szab89:
Kedves Szab89!

A fent említett brigád már nem az Örsön gengel, összeverődtek a másik hajléktalan csoporttal akikről később fogok írni. Egyébként Astoria,Deák,Móricz stb helyeken kéregetnek, fogom tovább is írni, ezeknél jóval durvább dolgokat. Mindennap minimum 2 posztot szeretnék erről, mert nagyon hosszú a történet.

Good Year 2014.08.24. 10:28:08

@Vivien Grossmüller: Szia köszi hogy ócsárolsz minket !! amiért ezeket a képeket felraktad és visszaéltél vele személyi jogok megsértése miatt feljelentést teszünk miattad egy páran tudod ezeket a dolgokat a törvény nagyon bünteti !!! Szerintem ezt nyugodtan befejezheted !!! Szedd le a képeket és szüntesd meg a blogodat !! Pacsi

Vivien Grossmüller 2014.08.24. 10:40:04

@Good Year:

Kedves Krisztián. Rólad tudomásom szerint nincs kép a szereplők 90% a külföldön van, Olivért körözi a rendőrség és nem utolsó sorban téged is:) Tegnap hívtam fel őket tudod Orson vert Hányt egy fiú úgy összevertetek majd kiraboltatok! Ezt most le fogod tagadni de beszereztem olivertol az ehhez kapcsolódó rendőrségi anyagot kemény 20.000 forintért! Pacsi

Vivien Grossmüller 2014.08.24. 10:43:41

Jaj de van egy a lila pulcsis látom :) Mivel azon nem látszik az arcod nem személyi jogok megsértése

Good Year 2014.08.24. 10:45:57

de igen úgyhogy nyugi lesz feljelentés és a bíróságig visszük nem egyedül eddig a képek alapján 8 ember teszi meg most beszéltük meg tehetsz egy szívességet .... személyesen nem fog tetszeni hidd el te csíra :) hahaha

Good Year 2014.08.24. 10:50:58

gondolkozzál már miket irkálsz meg miket töltesz fel milyen jogon mit képzelsz magadról embereket ásol el a te kis sértődésed miatt és a kis sérelmeid miatt az hogy téged megloptak az a te dolgod tudod senki nem sem volt kötelező abba a brigádba járni szedd le a képet rólam és utána engem nem érdekel miket irkálsz rólam ne írj és nem érdekel !!! köszi

Good Year 2014.08.24. 10:54:39

engem nem köröznek úgyhogy szivacs

Good Year 2014.08.24. 11:00:13

szedd le vagy rendőrségre megyünk
jogsértő amit művelsz ezt te is tudod úgy irkálsz másokról hogy nem kértél tőlük írásos engedélyt ja és mást megvádolni olyan bűncselekménnyel amit nem követett el az is bűncselekmény amit meg vettél 20 ezer-ért az nem bizonyíték mivel pénzért vetted és ezzel lefizetted az Olivért gondolom tudod hogy ez is bűncselekmény !!! na szóval töröld ezt az oldalt ha nem akarsz magadnak bajt a rendőrségen !!! ja és már tudom ki vagy igazából müller !!! hahaha

Vivien Grossmüller 2014.08.24. 13:16:02

Szia!

Mégis kivel mész rendőrségre? H. Olivértől ma szereztem írásos engedély, P. Józseftől és P. Álmostól volt korábban is (igen pénzért vettem, de ettől még ugyanúgy hivatalos, ügyvéddel egyeztetve.)

Neked a neved nem lett közölve, ha magadra ismersz majd valamelyik cikkben azt sajnálom!

A kép Rólad nem személyijogok megsértése mert NEM látszik az arcodból semmi, nem bizonyítható hogy te vagy a képen, a kutya nem ismer fel, szerintem nem te vagy, mert egy másik ismerősömnek is van ugyanilyen pulóvere.

Stella, és P. Martin külföldön tartózkodik így nem hiszem hogy ma elmennek veled feljelentést tenni.

Örülök, ha tudod hogy ki vagyok örömmel tölt el, nem fogom abbahagyni a blogot.

De örülj levágtalak a képről!:)
süti beállítások módosítása